ما تجربه تیون ۸۶ رو با بوست و تنفس طبیعی داشتیم. اول اینکه تو تیون ریموت عجله نکنید و وقتی اولین مپ پایه رو مایک داد بگذارید کامل ماشین سوخت رو Learn کنه (بعد ۱۰۰ کیلومتر رانندگی داینامیک) و بعد لاگ بگیرید . اگر AFR و LTFT از بازه معقول فاصله داشت به مایک ایمیل نزنید و دوباره اتصالات و نشتی رو کامل چک کنید. شک نکنید مشکل از مپ نیست. بعد از بازبینی و درست شدن اتصالات دوباره لاگ بگیرید.
اگر لاگ تو بازه معقول بود لاگ بگیرید و برای مایک بفرستید و بهتره خیلی دنبال تغییر مپ نباشید ، نهایتا یکی دو تا ریویژن خوبه و زیاد وسواس بخرج ندید.