ریسک های بوست

ریسک های بوست

می 30, 2015
/ / /
Comments Closed

طی تستی که با دو ماشین جی تی تو تهران داشتیم و هر دو ماشین با ۱۰psi بوست تقویت شده بودند متوجه شدیم نتیجه افزایش قدرت اونها در حد ۵% تا ۱۵% بوده بجای ۳۰ تا ۵۰ درصد.
توان کم با فرض وجود بوست نشانه AFR بالا هست که منجر به lean شدن و صدمه به موتور میشود.
تیون ریموت بدون داینو برای بوست ریسک داره و نیاز به تیونری خیلی خوب داره که مپ اش کالیبره باشه و علت پیشنهاد من به این دوستمون برای سوپرشارژ این نبود که سوپرشارژ بهتر از توربوشارژ هست و دلیلش این بود فعلا مپ خوب کالیبره رو سوپرشارژ داریم.

به جز حس بهتر تراتل تو سوپرشارژ و نصب و تیون ساده تر اش تو بقیه موارد توربوشارژ برتری داره.
من جز Moto-mike فعلا به کسی اعتماد ندارم. Visconti و William و Toni FA20club و بقیه نمیشه خیلی روشون حساب باز کرد. خود Shiv هم بنظرم ریسک داره کمی.

برنامه اینه اگر این دوستمون موافقت کنند بوست رو با سوپر شارژ کازورث و مپ خودش با E10 شروع میکنیم و بعد از مایک مپ های E30 و E60 و E100 رو میگیریم. من به شخصه برای این ماشین بوست رو خیلی پیشنهاد نمیدم و ایده ال ترین حالت با سلیقه من مدل دنده ای با همین هدرز و اتانول و ری مپ است. مدل دنده ای با ریمپ و اتانول و هدرز تو سطح دریا ۴۰۰ متر رو حدود ۱۴ ثانیه میزنه عین ۳۲۸ مدل ۲۰۱۴ .

اینم لیست کسانی که در خارج با بوست موتور جی تی رو از بین بردند :

http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=56331

Comments are closed.