تیون تنفس طبیعی جدول مندلیف

تیون تنفس طبیعی جدول مندلیف

آوریل 29, 2015
/ / /
Comments Closed

نتایج اولیه من بر مبنای داینوداینامیکز :
ماشین استوک با بنزین اکتان ۹۵ خوب ۱۵۴٫۵whpماشین استوک با بنزین سوپر ایران ۱۴۹whp

فیلتر هوا های فلو ۰whp
اینتیک هوا ۱٫۵whp
کت بک (مید پایپ + مافلر) ۲٫۵whp
اتانول در مقایسه با بنزین خوب اکتان ۹۵ ۱۳whp
هدرز بدون کت ۷whp
فرانت پایپ با حذف کت ۲٫۵whp

۱۴۹٫۰whp –> 181whp 21% more power
۱۵۴٫۵whp –> 181whp 17% more power

فکر میکنم نتیجه بالا دقیق باشه.
البته تیونر ها اینطوری تقسیم بندی نمیکنند و اینطور میگن :
روی داینوجت:
۱۰ اسب با بهترین تیون ecu
۱۰ اسب با اتانول به نسبت بنزین اکتان ۹۵ (بنزین ایران ۹۱ هست و اکتان پیشنهادی تویوتا ۹۸)
۱۰ اسب با تغییر کل اینتیک و هدرز و فرانت پایپ و کت بک
جمع کل میشه ۳۰ اسب روی داینو جت که بر مبنای داینو داینامیکز میشه ۲۶٫۵whp . البته اخیرا با داینو اختصاصی ۳۳ اسب هم رو داینوجت گرفتند.

نتیجه نهایی حدودا از ۱۹۳ اسب (اکتان ۹۵ و ۱۹۷ اسب اکتان ۹۳) استوک به ۲۲۶ اسب میرسه. با داینو اختصاصی هم ۲۲۹٫۵ اسب.

نسبت اسب بخار به وزن از ۰٫۱۵۷ استوک به ۰٫۱۸۳ در بهترین حالت با داینو اختصاصی میرسه.

نسبت اسب بخار به وزن جن کوپه ۰٫۱۹۱ هست.

نسبت اسب بخار به وزن ۳۲۸ حدود ۰٫۲۰۰ هست.

http://www.moto-east.com/main/brzfr-s-header-tuning-results-are-in/

http://toyota86.ir/wp-content/uploads/2015/02/stock_vs_modded.jpg

چند نکته:

ویلیام میگه حدود ۱۰ درجه کاهش دما ۲ تا ۳ اسب قدرت رو میبره بالا

هوای تهران ۲psi فشارش از هوای شمال کمتره.

Comments are closed.