پاسخ به برخی ابهامات در خصوص روغن ادینول

پاسخ به برخی ابهامات در خصوص روغن ادینول

فوریه 17, 2015
/ / /
Comments Closed

از شرکت محترم فراآسیا خواهش کردم مطالب و مستنداتی رو برای برطرف کردن شبهات در ذهن کاربرانی که هنوز تردید دارند روغن های ادینول توزیع شده توسط شرکت فراآسیا در خود آلمان تولید میگردد یا نه برای من ارسال نمایند.

خوشبختانه مدیر عامل محترم این شرکت جناب آقای مهندس یزدی به این درخواست پاسخ مثبت دادند و مستندات لازم رو برای من ارسال نمودند.

دلیل این موضوع عدم اطمینان دوستان جی تی سوار نبود و دلیل پیگیری من به رفع ابهامات برخی از کاربران انجمن تیونینگ تاک بدلیل پر بودن بازار از روغن های تقلبی با مارک های خارجی معروف بود.

متاسفانه برخی کاربران بدون داشتن اطلاعات دقیق و درست عمدا یا سهوا اظهار نظراتی میکنند که باعث ایجاد ابهاماتی در دیگر کاربران میگردید.

متن نامه جناب مهندس یزدی از سوی شرکت محترم فراآسیا :

http://toyota86.ir/wp-content/uploads/2015/02/تالارگفتگوی-تیونینگ.pdf

“مخاطبان و مشترکان محترم تالار گفتگوی تیونینگ تاک:
متأسفانه مطالب ظاهراً انتقادی ولی به قصد تخریب به قلم شخصی با نام مستعار هورامان در رابطه با روغنهای خودروئی کمپانی ADDINOL آلمان که با آخرین تکنولوژی روز در آلمان تولید و دارای صدها تأییدیه از کمپانی های خارجی تولید کننده خودرو میباشد ملاحظه نمودم . به نظر و جهان بینی این شرکت بحث، دیالوگ و انتقاد از چیزی برای عینیت دادن به واقعیت آن موضوع و بخصوص جهت تنویر افکار عمومی کار فوق العاده مفید و ارزشمند است به شرط آنکه اطلاعات و آمار ارائه داده شده فنی مستند و از منابع معتبر دریافت شده باشد مثل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، پژوهشگاه صنعت نفت و یا آزمایشگاه های معتبر خارجی باشد.
جهت اطلاع نویسنده عرض می نمایم اظهارات کذب و خلاف واقع دقیقاً مصداق جرم افتراء و نشر اکاذیب بوده که با پیگیری از طریق دادسرای جرائم رایانه ای (فضای مجازی ) و پلیس فتا و اثبات جرم در قوه قضائیه طبق ماده ۶۹۷ و ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی از چهار ماه تا دو سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق مجازات برای فرد مجرم به همراه دارد.
معرفی کمپانی ADDINOL آلمان :
اینجانب به نمایندگی از طرف شرکت مهندسی ماشین آلات فراآسیا نماینده رسمی و انحصاری فروش و پشتیبانی مهندسی کمپانی ADDINOL آلمان در سراسر ایران و بعنوان مشاور روانسازهای تخصصی و فوق تخصصی در صنایع نظامی، پتروشیمی ها، خودرو های داخلی و نمایندگی های خودروهای خارجی و….. مطالبی را در بخش تاپیک جامع روغن موتورها مطالعه و توضیحات ذیل را جهت آگاهی مخاطبان عزیز و تنویر افکار عمومی را ارائه می نماید.
۱) کمپانی ADDINOL آلمان بعنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانجات تولید روغنهای خودروئی و صنعتی در اروپا و آلمان با بیش از ۷۵ سال سابقه تولید، فقط و فقط کلیه محصولات خود را در سایت خود در آلمان تولید وبسته بندی نهائی نموده و به بیش از ۹۵ کشور در دنیا صادر می نماید . بر اساس سیاست مبتنی بر حفظ اصالت محصولات خود که جزء لاینفک سیاست جهانی این کمپانی می باشد تحت هیچ شرایطی در هیچ کشوری حتی در کشورهای اروپائی مجوز ساخت یا لایسنس بسته بندی داده نشده است.
۲) کلیه روغنهای خودروئی عرضه شده توسط شرکت مهندسی ماشین آلات فراآسیا به عنوان تنها نماینده رسمی و پشتیبانی آلمان در ایران بصورت بسته بندی شده آماده مصرف مستقیماً از آلمان وارد و از گمرکات کشور ADDINOL مهندسی کمپانی ترخیص می گردد.
۳) با توجه به تجهیزات فوق پیشرفته و متنوع آزمایشگاه کمپانی ADDINOL آلمان ،این آزمایشگاه با دارا بودن گواهی تأییدیه بعنوان یک آزمایشگاه مرجع (آکرودیته) در آلمان جهت تست انواع روغنهای مورد استفاده بسیاری از شرکتها ISO /IEC 17025 و موسسات تحقیقاتی قرار می گیرد.
۴) با توضیحات بند ۳ کلیه محصولات کمپانی ADDINOL قبل از بسته بندی تحت سخت ترین شرایط تست مورد بررسی در آزمایشگاه مرجع خود قرار گرفته و پس از تأیید نهائی برای آن گواهی کیفی تولید و اجازه بسته بندی صادر می گردد. کلیه گواهی ها مربوط به هر دسته تولیدی با ذکر مشخصات تاریخ تولیدی و شماره به عنوان اسناد اصلی کیفی جهت ( Batch) ردیابی کالا به خریدار در سراسر دنیا ارائه می گردد. جهت نمونه چند سری از این اسناد ضمیمه می باشد.
۵) بعد از ورود هر سفارش به گمرک با توجه به استاندارد اجباری روغنهای موتور ، بصورت تصادفی از هر کد محصول توسط شرکت بازرسی مستقر در گمرک نمونه برداری شده و جهت تطابق با استاندارد به آزمایشگاه مورد تأیید موسسه استاندارد گمرک ارسال می گردد. بعد از تأیید کیفی و ماهیتی روغن اجازه ترخیص ازگمرک صادر می گردد. جهت اطلاع یک نمونه از نتایج تست روغن SEMI SYNTH 1040 مربوط به ماه ۸ سال ۹۳ که مورد ادعا و آزمون توسط یکی از کاربران قرار گرفته ارائه می گردد.
در نتیجه این آزمون همانطور که مشاهده می گردد میزان Flash Point (نقطه اشتعال) روغن ۲۲۵ درجه سلسیوس ذکر گردیده که بر اساس نرم افزار استاندارد  ASTM D92 مورد آنالیز قرار گرفته است .
۶) جهت اطلاع مخاطبان محترم این تالار گفتگو روغن ادعائی تست شده ۱۰۴۷ SEMY SYNTH MV بیش از یکسال و نیم است که با روغن جدید SEMY SYNTH 1040 توسط سازنده روغن جایگزین گردیده که ضمن پاسخگوئی به استانداردهای جدید فولکس واگن پاسخگوی سطح کیفی B4 بر اساس استاندارد اروپائی ACEA می باشد .لذا ادعای تأمین نمونه اصیل روغن با کد MV1047 که بیش از یکسال و نیم است که در بازار ایران عرضه نمی گردد تعجب برانگیز است! جهت اطلاع مخاطبان محترم گزارش اطلاع رسانی مورخ ۰۳٫۰۵٫۲۰۱۳ کمپانی ADDINOL ارائه می گردد.

http://toyota86.ir/wp-content/uploads/2015/02/آنالیز-روغن.pdf

۷) به جرأت می توان عنوان کرد روغنهای خودروئی کمپانی ADDINOL آلمان با بیش از ۳۰۰ تأییدیه های مختلف از اکثر کمپانی های بزرگ خودرو ساز دنیا ، استثناً محصول اصلی و با کیفیت آلمانی است که با بیش از ۳۵ نوع روغن مختلف خودروئی در بازار ایران حضور داشته و بعنوان روغن اصلی تأیید شده توسط کمپانی های Mercedes Benz ,BMW (ستاره ایران – نمایندگی رسمی بنز در ایران) ( پرشیا خودرو – نمایندگی رسمی بی ام و در ایران ) عملاً تایید و مورد استفاده قرار می گیرد.
۸) شرکت فرا آسیا بعنوان نماینده رسمی و انحصاری فروش و پشتیبانی مهندسی کمپانی ADDINOL آلمان در ایران آمادگی کامل دارد یک نمونه روغن ۱۰۴۰ SEMY SYNTH که از یکی از شبکه های رسمی پخش این شرکت تأمین گردیده به هزینه خود و با حضور نماینده کاربران در یک آزمایشگاه معتبرو یا پژوهشگاه صنعت نفت مورد آزمون و بررسی قرار دهد و در صورت عدم صحت ادعای مطروحه این شرکت ضمن محفوظ دانستن حق خود جهت پیگیری قضایی موضوع، کسی عامدانه اقدام به تخریب افکار عمومی نسبت به روانسازهای خودروئی” ADDINOL آلمان ننماید .

اطلاعات بیشتر بصورت PDF از تاییدیه بنز و فولکس واگن :

http://toyota86.ir/wp-content/uploads/2015/02/1040-VW-approval.pdf

http://toyota86.ir/wp-content/uploads/2015/02/1040-MB-approval.pdf

اطلاعات بیشتر در مورد روغن ۱۰۴۰ :

 

http://toyota86.ir/wp-content/uploads/2015/02/semi-synth-1040-manufacturer-certificate.pdf

http://toyota86.ir/wp-content/uploads/2015/02/Explenation.pdf

Comments are closed.